9 Şubat 2011 Çarşamba

Canım Aşkıma

Canım Aşkım.
Sen benim hayatımı tamamen değiştiren gönlüme o güzel aşkını düşüren seni sevmenin  ve sevilmenin mutluluğunu yaşatan çok iyi bir eş ve mükemmel bir babasın.Seni tanıdığım zamanlarda (1998)bana söylediğin söz ne kadar da doğruymuş.Beni tanıdıkça daha çok seviceksin demiştin.Evet seni tanıdıkça daha çok sevdim,seni tanıdıkça diğerlerinden farkını anladım yine sevdim,seni tanıdıkça bana olan aşkını yaşadıkça seni daha daha çok sevdim,sen benim için artık vazgeçilmezinde ötesinde birşey oldun.Seni tarif edemediğim bir aşkla seviyorum.Evet sen  haklı çıktın seni tanıdıkça daha çok seviyormuşum ,evliliğimizin 12.yılındayız ben seni hala tanımak istiyorum.Çocuklarımızla birlikte inşallah daha uzun uzuun yıllar birlikte mutlu bir yaşam süreriz.SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder